V sredo, 13. decembra, vabimo mentorice in mentorje študijskih krožkov, da se udeležite spopolnjevanja z naslovom Spremembe in kako se nanje odzivati.
Izvedli ga bomo v dveh delih, 6 ur v živo na ACS, 2 uri pa v obliki organiziranega samostojnega učenja oz. dela. Rok za končanje programa je 20. december.
Program
Na ACS bomo spoznali, kakšna je vloga izobraževanja za odziv na globalne trende kot so podnebne spremembe, pandemija itd., ki so bile v zadnjem letu tema dela sodelavcev ACS. Spoznali bomo tudi, kako s pomočjo kritičnega mišljenja, ki je ena od tim. zelenih kompetenc, spodbuditi oblikovanje argumentov v skupini, kakršen je študijski krožek.
V uvodu bo mag. Jasmina Mirčeva predstavila rezultate in ugotovitve raziskave o udeležbi prebivalcev v izobraževanju odraslih. Področje kritičnega mišljenja bo predstavila dr. Tanja Rupnik Vec, psihologinja, specialistka supervizije, ki se že vrsto let ukvarja s spodbujanjem razvoja kritičnega mišljenja v različnih starostnih obdobjih. Namen spopolnjevanja je razvoj kritičnega mišljenja in njegova uporaba v študijskih krožkih.
Za najbolj radovedne so na voljo razmisleki tudi v spletno dostopnih knjigah Kritično mišljenje v šoli: strategije poučevanja veščin kritičnega mišljenja (2006) ter Izzivi poučevanja: spodbujanje razvoja kritičnega mišljenja (2011) in člankih, npr. Razvojni elektronski listovnik v funkciji formativnega spremljanja kritičnega mišljenja (2015), Veščine kritičnega mišljenja – večni izziv učenja in poučevanja (2017).